עיבוד ותרגום: אילן הייט

בהודעת וידאו מוקלטת שפרסם מנכ"ל Ryanair, מייקל או'לירי, הוא הודיע כי בחברה יש 500 טייסים מיותרים ו-400 דיילים שאין בהם צורך, וכי הוא מתכוון להודיע על פיטורים בשבועות הקרובים. 

הודעה זו מגיעה פחות משנתיים אחרי שחברת ה- Low Cost הזו, הגדולה באירופה, נאלצה לבטל מאות טיסות בגלל מחסור בטייסים. החברה דיווחה גם על ירידה חריפה ברווחים. היא הודיעה גם על קיצוץ בחצי של תכניות ההתרחבות שלה לשנה הבאה, בגלל העיכובים באספקה של מטוסי ה- 737MAX המקורקעים. 

או'לירי אמר עוד, כי החברה תנסה לשמור על כמה שיותר מאנשיה, אך עליה להגיב עכשיו ובזריזות לאיחורים בהגעת מטוסי ה-MAX והאיום של פרישת בריטניה מהשוק האירופי ללא עסקה (Brexit – no deal). לדבריו, הפיטורים יתחילו בסוף ספטמבר ושוב לאחר חג המולד. טייסי Ryanair בבריטניה ובאירלנד מבצעים כרגע משאל על יציאה לשביתה. נציגי האיגוד שלהם טענו כי או'לירי מנסה להפעיל לחץ כדי למנוע השבתה. הם עדכנו כי עם זאת, חברת השמת כוח אדם שעבדה עם Ryanair  עדיין מפרסמת הצעות לתעסוקה לטייסים. החברה גם פתחה מרכז הדרכה חדש לטייסים במרכז אירופה.קישור להודעת המנכ"ל: https://vimeo.com/350780012/5abde31242.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *